Taal wijzigen

Tijdens uw verblijf

Hoe laat is het appartement beschikbaar?

  • Vanaf 14.00 uur. Als het eerder klaar is, kunt u uw bagage opslaan.

Hoe verloopt de plaatsbeschrijving bij aankomst?

  • Deze wordt uitgevoerd door een onafhankelijke CIBEX-expert. De kosten worden 50/50 gedeeld.
  • U heeft 3 tot 4 dagen de tijd om opmerkingen te melden.

Zijn er instapkosten?

  • Ja: € 100 excl. btw voor de ‘move-in’.

Zijn alle kosten inbegrepen?

  • Ja: water, gas, elektriciteit, internet, tv, gemeenschappelijke voorzieningen.
  • Uitzonderlijk hoog verbruik wordt in rekening gebracht.

Is het appartement verzekerd?

  • Ja, via een verzekering waarbij de eigenaar afstand doet van verhaal.
  • Uw persoonlijke bezittingen zijn niet gedekt.

Biedt u een premium service aan?

  • Ja: wekelijkse schoonmaak + linnengoed = 200 € excl. btw/maand.

Hoe werkt de schoonmaak?

  • Standaard: 2 uur schoonmaken om de 2 weken + verschonen van linnengoed.
  • Het personeel houdt zich niet bezig met de vaatwasser of persoonlijke bezittingen.

Mag het personeel tijdens mijn verblijf binnenkomen?

  • Ja, tussen 9.00 en 18.00 uur, voor onderhoud of reparaties.
  • Kluis beschikbaar; vervanging van sleutels: € 372 excl. btw.

Mag ik gasten ontvangen?

  • Ja, mits de rust wordt gerespecteerd. Feesten zijn zonder toestemming verboden.

Zijn de appartementen toegankelijk voor mindervaliden?

  • Sommige wel, sommige niet — controleer dit voor u reserveert.

Kan ik eerder vertrekken?

  • De huur blijft verschuldigd tot het einde van het contract, tenzij anders overeengekomen.