Tijdens uw verblijf
Hoe laat is het appartement beschikbaar?
- Vanaf 14.00 uur. Als het eerder klaar is, kunt u uw bagage opslaan.
Hoe verloopt de plaatsbeschrijving bij aankomst?
- Deze wordt uitgevoerd door een onafhankelijke CIBEX-expert. De kosten worden 50/50 gedeeld.
- U heeft 3 tot 4 dagen de tijd om opmerkingen te melden.
Zijn er instapkosten?
- Ja: € 100 excl. btw voor de ‘move-in’.
Zijn alle kosten inbegrepen?
- Ja: water, gas, elektriciteit, internet, tv, gemeenschappelijke voorzieningen.
- Uitzonderlijk hoog verbruik wordt in rekening gebracht.
Is het appartement verzekerd?
- Ja, via een verzekering waarbij de eigenaar afstand doet van verhaal.
- Uw persoonlijke bezittingen zijn niet gedekt.
Biedt u een premium service aan?
- Ja: wekelijkse schoonmaak + linnengoed = 200 € excl. btw/maand.
Hoe werkt de schoonmaak?
- Standaard: 2 uur schoonmaken om de 2 weken + verschonen van linnengoed.
- Het personeel houdt zich niet bezig met de vaatwasser of persoonlijke bezittingen.
Mag het personeel tijdens mijn verblijf binnenkomen?
- Ja, tussen 9.00 en 18.00 uur, voor onderhoud of reparaties.
- Kluis beschikbaar; vervanging van sleutels: € 372 excl. btw.
Mag ik gasten ontvangen?
- Ja, mits de rust wordt gerespecteerd. Feesten zijn zonder toestemming verboden.
Zijn de appartementen toegankelijk voor mindervaliden?
- Sommige wel, sommige niet — controleer dit voor u reserveert.
Kan ik eerder vertrekken?
- De huur blijft verschuldigd tot het einde van het contract, tenzij anders overeengekomen.